Artykuły
E-commerce w czasach kryzysu. Publikacja Grupy Roboczej E-commerce
Najlepszą metodą przewidywania przyszłości, jest jej tworzenie”, również w czasach kryzysu, który wymusza zmianę schematów i wzorców postępowania nawet w tak podstawowym, a istotnym aspekcie jak wymiana dóbr, zwana handlem. Jak COVID-19 wpłynął na polski e-commerce?...
Dwukrotny wzrost udziału e-commerce w handlu detalicznym
Lockdown zmienił zwyczaje zakupowe Polaków. Wiele osób, z uwagi na swoje bezpieczeństwo przeniosło robienie zakupów do sieci. GUS w ostatnim raporcie przekazał informacje o sprzedaży detalicznej w kwietniu i uwzględnił w nich dane o sprzedaży on-line, której znaczenie...
Pandemia – nowa rzeczywistość dla konsumentów, biznesu i Google. Jak wpłynęła na SEO?
Gwałtowne globalne zmiany, jakie wywołał w światowej gospodarce rozprzestrzeniający się wirus SARS-CoV-2, doprowadziły do przeniesienia środka ciężkości w społecznych zachowaniach i działaniach biznesowych na przestrzeni ostatnich kilku tygodni. Reperkusje wywołane...
Social Media w czasach zarazy. Pobierz naszą publikację! Teraz również w wersji anglojęzycznej.
Przedstawiciele Grupy Roboczej Social Media, działającej w strukturach IAB Polska, opracowali blisko 30 stron oceny wpływu COVID-19 na konsumpcje mediów społecznościowych. Eksperci z niezależnych podmiotów podsumowali najważniejsze zmiany, które widoczne są w...
Jak badać i wspierać customer journey w czasach kryzysu
Przez pandemię koronawirusa znaleźliśmy się w zupełnie nowej rzeczywistości. Nasze biznesy nie działają już tak prężnie jak wcześniej, zacieklej walczymy o klienta i próbujemy utrzymać się na rynku. Co zrobić, aby zminimalizować straty na serwisie związane z kryzysem...
w sprawie projektu KE: Kształtowanie cyfrowej przyszłości Europy
8 maja br. IAB Polska przedstawiło Ministerstwu Cyfryzacji w ramach publicznych konsultacji stanowisko w/s Komunikatu Komisji do Parlamentu Europejskiego, Rady, Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego i Komitetu Regionów – Kształtowanie cyfrowej...
Jak przygotować się w SEO i Performance marketingu do nowej rzeczywistości?
Bez wątpienia tegoroczna pandemia koronawirusa bardzo mocno zmieniła zachowania konsumentów w zakresie wyszukiwania i efektywności marketingu internetowego. Wiele kampanii w związku z tym odnotowało duże spadki najważniejszych wskaźników, co skłoniło firmy do...
Stanowisko IAB Polska dotyczące podatku od serwisów VOD
28 kwietnia br. IAB Polska przekazało Kancelarii Prezesa Rady Ministrów stanowisko w sprawie rządowego projektu ustawy o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-COV-2. TREŚĆ STANOWISKA
Rezygnacja czy relokacja? Taktyki SEM na czas kryzysu
Pandemia koronawirusa wywarła ogromny wpływ na firmy na całym świecie, a gdy pojawiała się niepewność gospodarcza, kampanie reklamowe w jednej chwili wstrzymały biura podróży, salony samochodowe, miejsca wydarzeń, restauracje iwiele innych branż. Czy jednak całkowita...
Raport IAB Polska: wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online
87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta, w przypadku dalszej ekspansji COVID-19, nie utrzyma się na rynku do grudnia – to wyniki badania IAB Polska „Nastroje branżowe w czasie pandemii”. Wśród...
Content marketing offsite a koronawirus – czyli jak zadbać o widoczność twojej marki teraz
Rozprzestrzenianie się koronawirusa ma bezprecedensowy wpływ na to, jakich informacji szukamy, a co za tym idzie również na ruch organiczny z wyszukiwarek. Skala zmian w naszym codziennym funkcjonowaniu i ich wpływu na biznes jest nieporównywalna z żadnym corowym...
Jak optymalizować kampanie w czasie kryzysu
Tradycyjny handel przeżywa ogólnoświatowy kryzys, ale sprzedaż internetowa coraz bardziej rośnie w siłę. Do tej pory rynek e-commerce rozwijał się w tempie ok. 18% rocznie, natomiast z prognoz na 2020 wynika, że w tym roku może być co najmniej dwukrotnie wyższy....