Artykuły
IAB Polska i IAB Europe: pandemia koronawirusa uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo i media cyfrowe
Gdy cały świat zwiera szyki, aby walczyć z pandemią COVID-19, zapotrzebowanie na wysokiej jakości dziennikarstwo informacyjne i media cyfrowe nigdy nie było większe. Redakcje od kilku tygodni pracują na pełnych obrotach, aby przekazywać społeczeństwu rzetelne...
Zarządzanie danymi. 6 sposobów na zwiększenie przychodów w czasie pandemii
Epidemia koronawirusa wpłynęła pośrednio na zwiększenie się aktywności użytkowników w internecie. Wydawcy, którzy sprawnie zarządzają danymi, mogą wykorzystać tę tendencję do zwiększenia wpływów ze sprzedaży powierzchni reklamowej. Eksperci szacują, że podczas...
Dobre praktyki komunikacji zewnętrznej w czasie kryzysu
Nastał trudny czas dla wielu firm z różnych branż. Dotychczasowe usługi, które opierały się na bezpośrednim kontakcie z klientem stoją w obliczu największej walki o byt oraz przetrwanie. Nie jest to jednak powód, aby zasypać gruszki w popiele i biernie czekać na...
W jaki sposób zadbać o swój biznes w czasach COVID-19? Poznajcie sugestie członków Grupy Roboczej MarTech IAB Polska.
Obecna sytuacja jest zarazem wyzwaniem dla przedsiębiorców branży internetowej, jak i dla szerokiej gospodarki. Jednakże to firmy z rodowodem internetowym, są doświadczone w optymalizacji procesów, jak i w kwestiach pracy zdalnej, która staje się dziś standardem....
Branża retail w czasie kryzysu
Choć wielu konsumentów wciąż preferuje zakupy w sklepach stacjonarnych, w momentach kryzysowych jak ten wywołany pandemią COVID-19 jest to znacznie utrudnione. Nawet po zakończeniu kwarantanny, potencjalni klienci wciąż mogą obawiać się przebywania w zatłoczonych...
Weź udział w badaniu IAB Polska „Nastroje branżowe w czasie epidemii”. Wpływ kryzysu na kondycję branży digital.
Jesteśmy świadkami gwałtownych zmian w branży cyfrowej, wywołanych przez pandemię COVID-19. Wszystko wskazuje na to, że nie jest to tylko sytuacja przejściowa, ale nowe warunki, do których - jako cały ekosystem będziemy musieli się przystosować. Już teraz możemy...
Apel do Reklamodawców
Szanowni Państwo, pandemia COVID-19 zburzyła naszą codzienność oraz wymusiła drastyczną zmianę nawykówi zachowań społecznych. Przeorganizowaliśmy życie w trosce o zdrowie nasze i naszych bliskich. Ostatnie tygodnie wyraźnie pokazały, że żyjemy w złożonym systemie...