Artykuły

Dobre praktyki komunikacji zewnętrznej w czasie kryzysu

Dobre praktyki komunikacji zewnętrznej w czasie kryzysu

Nastał trudny czas dla wielu firm z różnych branż. Dotychczasowe usługi, które opierały się na bezpośrednim kontakcie z klientem stoją w obliczu największej walki o byt oraz przetrwanie. Nie jest to jednak powód, aby zasypać gruszki w popiele i biernie czekać na...

Branża retail w czasie kryzysu

Branża retail w czasie kryzysu

Choć wielu konsumentów wciąż preferuje zakupy w sklepach stacjonarnych, w momentach kryzysowych jak ten wywołany pandemią COVID-19 jest to znacznie utrudnione. Nawet po zakończeniu kwarantanny, potencjalni klienci wciąż mogą obawiać się przebywania w zatłoczonych...

Apel do Reklamodawców

Apel do Reklamodawców

Szanowni Państwo, pandemia COVID-19 zburzyła naszą codzienność oraz wymusiła drastyczną zmianę nawykówi zachowań społecznych. Przeorganizowaliśmy życie w trosce o zdrowie nasze i naszych bliskich. Ostatnie tygodnie wyraźnie pokazały, że żyjemy w złożonym systemie...