Zapraszamy na dziesiąty z cyklu #IABcontraCOVID19 webinar: Czy i jak zmieniła się reklama w social mediach w czasie epidemii?
Data nagrania: 06.05.2020, 15:00
Opis prezentacji:
Dowiedz się jak zmieniły się stawki reklamowe, komunikacja w mediach społecznościowych i wykorzystaj to we własnej strategii social media. Zaprezentuję m.in. wyniki swoich testów, wytłumaczę dlaczego wbrew obiegowym opiniom algorytmy Facebooka działają ciągle w ten sam sposób. Opowiem też o wpływie obecnej społecznej izolacji na funkcjonowanie różnych mediów społecznościowych.
Prowadzący:
Przemysław Rosa: Reklamą na Facebooku zawodowo zajmuje się od 2014 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej pracował m.in. dla takich klientów jak: British American Tobacco, Procter & Gamble, Danone, L’Oréal. Od maja 2018 roku Facebook BluePrint Certified Planning Professional.
Jest jedną z nielicznych osób w Europie, łączącą doświadczenie digital marketingowe wraz z backgroundem badawczym (6 letnie doświadczenie w czołowych agencjach badawczych: TNS Polska, GfK Polonia). Z wykształcenia socjolog, strateg i project manager. Autor artykułów w serwisach branżowych oraz prelegent na konferencjach marketingowych i badawczych (m.in. Kongres On-Line Marketing, Kongres Badaczy Rynku i Opinii). Twórca bloga LekturyBadacza.pl poświęconego recenzjom książek biznesowych
Webinary z cyklu #IABcontraCOVID19 są objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w wydarzeniach posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne. Więcej informacji TUTAJ.