Zapraszamy na 11. webinar z cyklu #IABcontraCOVID 19: Automatyzacja procesu sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowych. Programmatic w czasach kryzysu.
Termin nagrania: 08.05.2020, 15:00
Opis prezentacji:
Podczas webinaru wydawcy i reklamodawcy dowiedzą się jak wygląda popyt i podaż w czasie kryzysu i dlaczego warto postawić na reklamę programmatic. Wydawcom pokażemy co powinni zrobić żeby zwiększyć przychody z reklam oraz jak poprawić płynność finansową a reklamodawcom opowiemy jak efektywnie prowadzić zakup powierzchni reklamowych i na co zwrócić szczególną uwagę.
Prowadzący:
Jakub Szczepankowski z branżą digital związany jest od 11 lat, obecnie Head of Business Development w optAd360. Od początku kariery specjalizuje się w monetyzacji serwisów internetowych, pracował dla Money.pl i Grupy Wirtualna Polska. Jest współzałożycielem firmy optAd360, która pomaga ponad 2000 e-wydawcom z 51 krajów świata w maksymalizacji przychodów reklamowych sprzedając ponad 9 miliardów odsłon reklamowych miesięcznie. OptAd360 jest „Google Certified Publishing Partner” i opracował praktyczny wskaźnik Ad Revenue Index, dzięki któremu e-wydawcy mogą każdego dnia śledzić zmiany w globalnym popycie reklamowym a korzystając z autorskiej technologii opartej o sztuczną inteligencję i maszynowe uczenie w ciągu zaledwie 48 h mogą zwiększyć swoje przychody.
Webinary z cyklu #IABcontraCOVID19 są objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w wydarzeniach posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne. Więcej informacji TUTAJ.