Zapraszamy na ósmy z cyklu #IABcontraCOVID19 webinar: Komunikacja wewnętrzna i organizacja pracy w dobie epidemii

Data nagrania: 29.04.2020

Opis prezentacji:

Google Hangout, Zoom, MS Teams, Skype, i tysiąc innych komunikatorów. Jak przełączyć się na pracę zdalną z zespołem, który jest przyzwyczajony do codziennej pracy i kawy w biurze? Jak wybrać najlepsze narzędzie, co zrobić żeby zastąpiło nam nasze relacje? Na przykładzie Fantasyexpo opowiem o organizacji narzędzia I wykorzystania potencjału zespołu do sprawnej organizacji nowego sposobu komunikacji w firmie. 

Prowadząca:

Alicja Dąbrowska, Fantasyexpo

HR Business Partner w firmie Fantasyexpo, agencji działającej w obszarze gamingu i esportu. Specjalistka w zakresie zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Wcześniej zdobywała doświadczenie w firmach związanych z doradztwem finansowym oraz koordynacji wdrażania nowych projektów. Obecnie zarządza działaniami związanymi z rekrutacją, zaangażowaniem i rozwojem pracowników oraz budowaniem marki pracodawcy. Na co dzień zgłębia zalety i wady pracy z milenialsami, będąc jednocześnie reprezentantką tej grupy. Od zawsze uwielbia pracę z ludźmi. Absolwentka Psychologii SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego.

Webinary z cyklu #IABcontraCOVID19 są objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w wydarzeniach posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne. Więcej informacji TUTAJ.