Zapraszamy na dwudziesty webinar z cyklu #IABcontraCOVID19: Social selling, czyli jak wykorzystać media społecznościowe do zwiększenia sprzedaży w dobie kryzysu.

Data nagrania: 25.05.2020

Opis prezentacji:

1/ Siła wybranych social mediów i dlaczego warto tam być

2/ Jak budować wizerunek firmy

3/ Jak znaleźć i prowadzić skuteczna komunikacja do swojej grupy docelowej

4/ Przegląd najważniejszych rodzajów kampanii na FB i IG – co warto a czego nie warto wykorzystywać

5/ Kreacja czyli jak się pokazać w SM

6/ Jak sprzedawać i mierzyć wyniki kampanii na Fb i IG 

Prowadząca:

Agnieszka Chabrzyk – Digital & Marketing Executive, Business Factory

Osoba posiadająca szerokie strategiczne oraz biznesowe doświadczenie zwłaszcza w obszarze strategicznego marketingu,  digital, sprzedaży oraz big data, zdobyte zarówno w strukturach Polskich jak i międzynarodowych: po stronie klienta oraz agencyjnej. W latach 2014-2016 pracowała w Facebooku w regionie CEE. Wcześniej zarządzała marketingiem i sprzedażą w firmach z branży Telco (Plus GSM, Orange, Tele2) oraz Finance (Axa, Aviva). Obecnie zarządza polskim oddziałem partnera ad techowe’go – Business Factory, dostawcy technologii ROI Hunter, jedynego oficjalnego na Region Środkowo – Wschodniej Europy Facebook Marketing Partnera. Od kilku lat występuje na wybranych konferencjach oraz wydarzeniach branżowych inspirując marketerów do nowego myślenia o social mediach. Regularnie prowadzi specjalistyczne szkolenia w zakresie social branding & social selling.

Webinary z cyklu #IABcontraCOVID19 są objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w wydarzeniach posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne. Więcej informacji TUTAJ.