Zapraszamy na dziewiętnasty webinar z cyklu #IABcontraCOVID19: Real Time Marketing w czasach epidemii – dobre praktyki

Data nagrania: 22.05.2020

Agenda:

  • Czym jest RTM i na czym polega
  • Po co w ogóle marki stosują RTM?
  • Jakie korzyści może przynieść RTM?
  • Czy istnieje zły RTM?
  • Przykłady działań marek w dobie COVID-19 – dobre praktyki

Prowadząca:

Justyna Dopieralska – Senior Communications Planner w domu mediowym PHD Media Direction

Z planowaniem i zakupem mediów związana od 2015 roku. Doświadczenie zdobywała w popularnych domach mediowych, takich jak: Zenith, OMD, Mediacom czy właśnie PHD, pracując dla dużych klientów, m.in. L’Oreal Paris, NIVEA, Sony, Bayer, Pekao S.A., Polpharma, Amica i Grupa VW. Wykładowca na studiach podyplomowych „Reklama” w Szkole Głównej Handlowej. Po godzinach miłośniczka języka francuskiego, fantastyki, muzyki rockowej i dobrych horrorów.

Webinary z cyklu #IABcontraCOVID19 są objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w wydarzeniu posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty 2 recertyfikacyjne. Więcej informacji TUTAJ.