Zapraszamy na osiemnasty webinar z cyklu #IABcontraCOVID19: Niestandardowe działania reklamowe w programmatic w dobie kryzysu


Data nagrania: 20.05.2020

Opis prezentacji:

W trakcie prezentacji pokażę wyniki badań użytkowników w okresie kwarantanny: jakie treści konsumują, jakie ich oczekiwania wobec reklamy, statystyki dot. wartości dodanej kreacji. Opowiem również o przykładach niestandardowych projektów, wraz z analizą narzędzi niezbędnych do realizacji takich projektów. Krótko też opowiem, gdzie najczęściej występują problemy przy planowaniu i realizacji takich projektów.

Prowadzący:

Viktoria Pogrebniak: jestem Business Development EMEA w Hybrid.ai oraz AstraOne, w zakresie obowiązków – rozwój produkt i firmę na rynkach zagranicznych przez partnerów oraz bezpośrednio, tworzenie oraz opracowanie strategii międzynarodowych dla klientów oraz domów mediowych. Klienci: Pandora, Reckitt Benckiser, Lactalis, Danone.

Webinary z cyklu #IABcontraCOVID19 są objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w wydarzeniach posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne. Więcej informacji TUTAJ.