Zapraszamy na piętnasty webinar z cyklu #IABcontraCOVID19: Jak w czasach kryzysu zmniejszyć koszty działań marketingowych dzięki Marketing Automation.

Termin nagrania: 15.05.2020

Opis prezentacji:

Marketing Automation to nie przyszłość, a teraźniejszość pracy marketerów. Dlaczego warto oswoić to pojęcie i rozwiązania, którą za sobą niesie? Ponieważ dzięki automatyzacji procesów dużo łatwiej jest osiągnąć poprawę efektywności działań. Zapraszam na webinar, podczas którego przedstawię kilka przykładów zastosowań Marketing Automation, które zaoszczędzą Twój czas i pieniądze.

Prowadząca:

Anna Rama – członek grupy programmatic IAB oraz ekspertem onlinowym z kilkunastoletnim doświadczeniem, zdobytym zarówno po stornie agencji mediowych jak i marketerów. Przez ostatnie lata odpowiedzialna za digitalowy rozwój największych marek FMCG (Unilever, L’oreal) oraz zarządzanie zespołem specjalistów z obszarów paid social & search, programmatic oraz ecommerce. Obecnie jako Audience & Data Strategy Head odpowiada za rozwój tych obszarów dla klientów Mindshare.

Webinary z cyklu #IABcontraCOVID19 są objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w wydarzeniach posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne. Więcej informacji TUTAJ.