Zapraszamy na ósmy webinar z serii #IABcontraCOVID19: Gaming, YouTube i influencer marketing w czasach pandemii. Jak sprawnie wykorzystać skokowy wzrost potencjału

Data nagrania: 04.05.2020

Opis prezentacji:

W czasie webinaru prześledzimy najnowsze dane dot. oglądalności YouTube’a w Polsce, zmian w obszarze gamingu, e-sportu i interakcji fanów z influencerami. Na podstawie autorskich analiz z ponad 850 kanałów YouTube sprawdzimy, jak zmieniła się konsumpcja treści influencerów, jak obecnie zachowują się widzowie i jak na kryzys reagują sami twórcy internetowych treści. Prześledzimy case studies realizacji opublikowanych w czasach kryzysu i reakcje widzów na kampanie czy branded content w czasach kryzysu. Na tej podstawie zaprezentujemy zbiór najlepszych praktyk oraz katalog możliwości i rozwiązań – jak w czasach kryzysu sprawnie wykorzystać gaming, YouTube lub influencer marketing. 

Prowadzący:

Kamil Bolek, członek zarządu i dyrektor marketingu LTTM, największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, w skład której wchodzą: LifeTube – największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia – najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu, Mellon Media – producent wideo. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: „Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)”.  

Webinary z cyklu #IABcontraCOVID19 są objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w wydarzeniach posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne. Więcej informacji TUTAJ.