Artykuły

E-commerce w czasach kryzysu. Publikacja Grupy Roboczej E-commerce

E-commerce w czasach kryzysu. Publikacja Grupy Roboczej E-commerce

Najlepszą metodą przewidywania przyszłości, jest jej tworzenie”, również w czasach kryzysu, który wymusza zmianę schematów i wzorców postępowania nawet w tak podstawowym, a istotnym aspekcie jak wymiana dóbr, zwana handlem. Jak COVID-19 wpłynął na polski e-commerce?...

Dwukrotny wzrost udziału e-commerce w handlu detalicznym

Dwukrotny wzrost udziału e-commerce w handlu detalicznym

Lockdown zmienił zwyczaje zakupowe Polaków. Wiele osób, z uwagi na swoje bezpieczeństwo przeniosło robienie zakupów do sieci. GUS w ostatnim raporcie przekazał informacje o sprzedaży detalicznej w kwietniu i uwzględnił w nich dane o sprzedaży on-line, której znaczenie...

Jak badać i wspierać customer journey w czasach kryzysu

Jak badać i wspierać customer journey w czasach kryzysu

Przez pandemię koronawirusa znaleźliśmy się w zupełnie nowej rzeczywistości. Nasze biznesy nie działają już tak prężnie jak wcześniej, zacieklej walczymy o klienta i próbujemy utrzymać się na rynku. Co zrobić, aby zminimalizować straty na serwisie związane z kryzysem...

Stanowisko IAB Polska dotyczące podatku od serwisów VOD

Stanowisko IAB Polska dotyczące podatku od serwisów VOD

28 kwietnia br. IAB Polska przekazało Kancelarii Prezesa Rady Ministrów stanowisko w sprawie rządowego projektu ustawy o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-COV-2. TREŚĆ STANOWISKA

Rezygnacja czy relokacja? Taktyki SEM na czas kryzysu

Rezygnacja czy relokacja? Taktyki SEM na czas kryzysu

Pandemia koronawirusa wywarła ogromny wpływ na firmy na całym świecie, a gdy pojawiała się niepewność gospodarcza, kampanie reklamowe w jednej chwili wstrzymały biura podróży, salony samochodowe, miejsca wydarzeń, restauracje iwiele innych branż. Czy jednak całkowita...

Jak optymalizować kampanie w czasie kryzysu

Jak optymalizować kampanie w czasie kryzysu

Tradycyjny handel przeżywa ogólnoświatowy kryzys, ale sprzedaż internetowa coraz bardziej rośnie w siłę. Do tej pory rynek e-commerce rozwijał się w tempie ok. 18% rocznie, natomiast z prognoz na 2020 wynika, że w tym roku może być co najmniej dwukrotnie wyższy....